GINOP_Plusz-3.2.1-21-2021-00001 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”

Kedvezményezett neve: POLLTOM Autójavító és Szolgáltató Kft.

Képzés elnevezése és célja: Vevőkapcsolati munkatárs szakmai képzés

A szakmai ismeretek átadására irányuló képzés célja, hogy a résztvevők:

  • magabiztosan és szakszerűen képviseljék a szervezetet bármilyen vevői helyzetben – legyen szó információadásról, ajánlattételről, vagy  panaszkezelésről;
  • felismerjék az vevőkapcsolatokban rejlő lehetőségeket, és azokra proaktívan reagáljanak, ezzel támogatva a vásárlói elégedettséget és lojalitást;
  • alkalmazkodni tudjanak a különböző vevőtípusokhoz, valamint az eltérő kommunikációs és döntési stílusokhoz;
  • fejlesszék kérdezéstechnikájukat és ajánlási módszereiket, ezzel támogatva a testreszabott megoldások és a keresztértékesítés sikerét;
  • szabályozott, mégis rugalmas módon kezeljék a reklamációkat, a konfliktusokat, és képesek legyenek a vevőbizalom újraépítésére;
  • a tapasztalatokat képesek legyenek rendszerszinten visszacsatolni a működés javítása és a minőség fenntartása érdekében.

 

A szerződött támogatás összege:        2.450.000 Ft

A projekt részletes bemutatása: a képzés 112 órás, résztvevő munkatársak száma: 10 fő.

A program során a résztvevők:

  • képessé válnak a visszatérő vevők számának növelésére, azáltal hogy felismerik és
  • formálják a vevőélményt befolyásoló „igazságpillanatokat”;
  • elsajátítják a szakszerű és empatikus vevőfogadás lépéseit, a különleges igények,

helyzetek és vevőtípusok figyelembevételével;

  • fejlesztik tartalmi felkészültségüket, különös tekintettel a minőségre, érzékenységekre és ajánlási technikákra;
  • gyakorlatot szereznek a tudatos kommunikációban, alkalmazkodva a vevő

személyiségéhez és helyzetéhez;

  • képessé válnak a keresztértékesítés és felülértékesítés kulturált alkalmazására, a vevő igényeihez illeszkedve;
  • elsajátítják a panaszkezelés és visszajelzés gyűjtés legfontosabb szabályait, a bizalom fenntartása érdekében;
  • megismerik a minőségbiztosítás eszközeit, és megtanulják, hogyan lehet a napi gyakorlatban is következetesen fenntartani a szolgáltatási színvonalat.

 

A képzések tervezett befejezési dátuma:              2025. szeptember közepe